سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بعد از قطعنامه، ما داشتیم بر می گشتیم. داخل اتوبوس یکی از رزمنده ها می گفت حزب اللهی ها 3 تیپ اند:
سرخ پوست ، سفید پوست و سیاه پوست.
سیاه پوست ها ماییم که هشت سال در منطقه اصلا تصور اینکه جنگ تمام میشود و ما زنده می مانیم، نداشتیم.سقف
استاد حسن رحیم پور ازغدی خانه ما تار عنکبوت می بست. یک نفر نبود تار عنکبوت ها را پاک کند. هر بار می رفتیم خانه دوباره بچه هایم من را نمی شناختند، خانمم از من رو می گرفت، دوباره باید عقد می خواندیم. چون دور بودیم. باید می نشستیم مثل اول ازدواج با هم آشنا می شدیم. الان که جنگ تمام شده و داریم بر می گردیم، نمی دانم دارم کجا می روم و چه کار می کنم.
دسته دوم سرخ پوست هستند. می گفت شماها طلبه اید، دانشجویید، عقب جبهه زندگیتان را می کنید و درستان را می خوانید. موقع عملیات ها منطقه می آیید. اگر شهید شدید، بردید و اگر هم ماندید، دوباره سر کارتان بر می گردید.
می گفت یک عده حزب اللهی سفید پوست هم داریم که اینها خط مقدمشان اهواز است. اینها دعای کمیل و نماز جمعه هایشان را مرتب شرکت می کنند. یقه شان را هم تا بالا می بندند. سه تا انگشتر عقیق هم دارند. مستحبات را هم رعایت می کنند ولی حاضر نیست اسلحه دستش بگیرد و برود استقبال شهادت.
گفت حالا که باید برگردیم، بدبختی آن است که سرنوشت سیاه پوست ها هم دست سفید پوست هاست. ما باید مراقب باشیم سرنوشت انقلاب دست سفید پوستها نباید بیفتد، هر چه هم آدمهای خوبی باشند. وقتی اینجور رئیسها می خواهند برای افکار عمومی تصمیم بگیرند، مصیبت شروع میشود. کسانی که هزینه ای نپرداختند و نمی پردازند. نه اینکه قبلا نپرداخته اند و بعدا می پردازند، بعدا هم اگر پیش بیاید، نمی پردازند. این همان تبدیل ارزش به کلیشه است. نمی گویم با سفید پوست ها باید درگیر شد ولی نباید زمام امور را به دست شان داد.
                                                                    استاد رحیم پور ازغدی


ارسـال شـده در توســط ســـیــد

دیروز یکی دیگه از دوستانم به دیار باقی پر کشید
بخاطر رفاقتمون هم که شده لازم بود که در وبلاگم یادی از این رفیق کنم.

شادی روحش صلوات
شادی روحش فاتحه ای رو قرائت بفرمائید


ارسـال شـده در توســط ســـیــد
ای برادر :
چه بخواهی و چه نخواهی، راه من و تو از کرببلا میگذرد...

ارسـال شـده در توســط ســـیــد

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت همه دوستان،
چند وقتی بود که مطلب نمیزدم ولی اینبار در نزدیکی انتخابات لازم دیدم که مطلبی کوتاه قرار بدم.

حامیان وبلاگی دکتر احمدی نژاد


در این چند وقت اتفاقات و حرفهای زیادی از کاندیداها و طرفدارانشون شنیدیم. چند وقت پیش وزیر کشاورزی دولت اصلاحات آقای خاتمی به شهر ما اومد برای سخنرانی و مطالبی رو گفته که جای تأمل داره!!!
ایشون در طی سخنرانی بطور یکنواخت به دولت کنونی حمله میکردن که البته برنامه همه کاندیداهاست و یک هدف رو دنبال میکنن، اونم زمین زدن این دولت و پس گرفتن جایگاه هایی که دستشون از اونجا قطع شده.
این آقای محترم یکی از مطالبی که در طی سخنرانی گفتند این بود:
"رأی دهندگان به احمدی نژاد مزدورند"
ادامه مطلب...

ارسـال شـده در توســط ســـیــد

لعنت الله علیه 

ویــزای بهشـت
شهادت طلب بسیجی، ابراهیم عطایی یکی از مجریان عملیات استشهادی علیه سلمان رشدی مرتد بود که جان بر سر رضای معشوق نهاد و در نهایت غربت و مظلومیت شهد شهادت نوشید.
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران 20 سال پیش در چنین روزی فتوای اعدام سلمان رشدی، نویسنده کتاب «آیات شیطانی» را اینگونه صادر کردند.

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان می رسانم مؤلف کتاب «آیات شطانی‌» که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتوای آن، محکوم به اعدام می باشند. از مسلمانان غیور می خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعاَ آن‌ها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس که در این راه کشته شود، شهید است ان شاء الله. ضمناَ اگر کسی دسترسی به مؤلف کتاب دارد ولی خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفی نماید تا به جزای اعمالش برسد. والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته
روح الله الموسوی الخمینی
29 بهمن 1367/ 11 رجب 1409»

رسانه های گروهی استعماری خارجی به دروغ به مسئولین نظام جمهوری اسلامی نسبت می دهند که اگر نویسنده کتاب آیات شیطانی توبه کند حکم اعدام درباره او لغو می گردد.
در بیست سال اخیر همواره این سؤال از سوی برخی مطرح شده است که آیا فتوای اعدام سلمان رشدی باز هم لاز‌م‌الاجرا است یا خیر؟
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران چند روز پس از صدور فتوای خود در پیامی دیگر نوشتند «سلمان رشدى اگر توبه کند و زاهد زمان هم گردد، بر هر مسلمان واجب است با جان و مال تمامى هم خود را به کار گیرد تا او را به درک واصل گرداند.»
حضرت آیةالله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز سال 1383 در پیامی به زائران خانه خدا بر واجب‌القتل بودن سلمان رشدی تأکید کرده بودند.

******************************
ادامه مطلب رو حتمـــا بخونید
ادامه مطلب...

ارسـال شـده در توســط ســـیــد
   1   2   3      >