سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرق بین شیعه و دوستدار بودن

شخصی به امام حسین علیه‏ السلام عرض کرد :یا ابن رسول الله من از شیعیان مخصوص شمایم. حضرت به او فرمودند: ای بنده خدا، طبق ادعایی که هم اکنون کردی، باید همانند ابراهیم خلیل علیه ‏السلام از قلب سلیم برخوردار باشی؛ چون خداوند متعال درباره ایشان می‏فرماید: «و از شیعیان او حضرت ابراهیم است؛ زیرا با قلبی سلیم به درگاه خداوند آمد.» پس در حال خود بنگر و ببین اگر قلب تو نیز مانند قلب ابراهیم علیه ‏السلام است بدان که از شیعیان مایی؛ اما اگر به آن مرتبه از اطمینان و سلامت دل نرسیده‏ای، فقط از دوستداران ما محسوب می‏شوی.


ارسـال شـده در توســط ســـیــد

اللّهُمَّ مَنْ اَرادَنى‏ فَاَرِدْهُ، وَمَنْ کادَنى‏ فَکِدْهُ،
وَاصْرِفْ عَنّى‏ کَیْدَهُ وَمَکْرَهُ وَبَاْسَهُ وَاَمانِیَّهُ، وَامْنَعْهُ عَنّى‏ کَیْفَ‏ شِئْتَ وَاَنّى‏ شِئْتَ.

می‌گویند نظر کرده‌ایم،
اگر آسمان هم بر زمین فرود آید جان سالم به در می‌بریم!!!
می‌گوییم درست است نگاه او همیشه به ما است.
خودمان خواسته‌ایم که یادمان بدهد بگوییم: خدایا هر که اراده کرده صدای قولوا لا اله الا الله تفلحوا را از گلویمان ببرد، مردود و مغلوبش کن و هر که دام بلا بر سر راه صراط  کربلایی‌مان می‌گذارد اسیرش کن.
و ما را با زرق و برق و نیرنگ و سیاست وقدرت و امینت و مصالحه با ظالم چکار، وقتی تو را داریم که خدایی می‌کنی بر ما و ما بندگی بر تو و می‌دانیم حقی و هر کجا و به هر نحو مانع باطلی، تا ندای لبیک یا حسین نه در کربلا و ایران و لبنان، بلکه در همه ارض واسعه تو طنین افکند و حجت آخرت برای بازماندگان آخرالزمانی ظهور یابد.


ارسـال شـده در توســط ســـیــد

سلام دوستان: این مطالب خواندنی و پربار رو حیفم اومد تنهایی بخونم..

1*امام صادق علیه‏السلام : الإبْقاءُ على العَمَلِ حتّى یَخْلُصَ أشَدُّ مِن العَمَلِ
                                                  پایدارى بر عمل خالص، سخت‏تر از خود عمل است.

2* امام صادق علیه‏السلام : کَم مِن نَظرَةٍ أورَثَت حَسرَةً طَویلَةً !
                                             ای بسا نگاهى که حسرت طولانى به بار آورده است.

3*استاد علی اکبر تهرانی حفظه الله : آیا ارزش دارد انسان به ‌خاطر هفتاد سال زندگی که سی‌و‌پنج سالش شب است و او در خواب، ده سالش بچه ‌است و چیزی از زندگی نمی‌فهمد، پانزده سالش را هم که یا توی راه است یا سر سفره و یا در دستشویی صرف می‌کند، فقط به‌خاطر ده سال تا خدا خدایی می‌کند در آتش جهنم بسوزد؟.....

4*آیت الله امجد حفظه الله: عمر خود گم نکنیم که المثنی ندارد.......

 5*آیت الله امجد حفظه الله: اگر علم نداری حرف نزن ، مردم بی علم حرف می زنند و به جهنّم میروند.......

6*علامه حلی (ره): در دوران طفولیت، نزد دائی اش مرحوم محقق حلی درس می خواند. نقل است که گاهی شیطنت کودکانه علامه گل می کرد و از پای درس فرار می کرد. محقق نیز به دنبال او راه می افتاد تا او را بگیرد؛ ولی همین که به علامه نزدیک می شد، علامه آیة سجده را می خواند و محقق به سجده می افتاد، علامه نیز که کودک بود و بر خودش سجده واجب نبود، فرصت را غنیمت می شمرد و فرار می کرد.

7*پند لقمان حکیم به فرزند: ای جان فرزند : هزار حکمت آموختم که از آن چهارصد حکمت انتخاب کردم و از آن چهارصد هشت کلمه برگزیدم که جامع کلمات است.دو چیز را هرگز فراموش مکن 1- خدا را 2- مرگ را.دو چیز را همیشه فراموش کن 1- به کسی خوبی کردی 2- کسی به تو بدی کرد. مجلسی وارد شدی زبان نگهدار به سفره ای وارد شدی شکم نگهدار به خانه ای وارد شدی چـشم نگهـدار به نمـاز ایستـادی دل نـگـهـدار..

8*خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی کند مگر آنکه آن قوم خودشان نفسانیات خودشان را تغییر دهند .آری، مشکل و دلیل اصلی خود ما هستیم و قتی که ما درد را شناخته ایم و دلایل این درد را نیز شناخته ایم ، وقتی که خودمان نخواهیم چگونه امکان دارد درد خود بخود بر طرف شود؟؟؟؟

9* ما انسانها هزار کار میکنیم به یک دلیل ولی خدا یک کار میکند به هزار دلیل..

10*ای معنی انتظار یک لحظه بایست / دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست
یک لحظه بایست و یک جمله بگو / تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟
                                                                                      تعجیل در ظهورش صلوات


ارسـال شـده در توســط ســـیــد

و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین
 

...و اما کودتای 18 تیر 59 که باز هم یدالله خود را نشان داد و ما به آرامی از آن یاد میکنیم.

کاری به چگونگی برنامه کودتا ندارم و جای توضیح آن هم اینجا نیست، نکته ای که میخواهم اینجا آنرا ذکر کنم این است:

برنامه ریزیهای دقیق انجام شد تا این نظام رو با یک کودتا از بین ببرند و چند منطقه مهم رو بمباران و شخصیتهایی رو ترور کنند.

مهمترین مکان هم که قرار بود بمباران شود بیت حضرت امام(ره) بود، اما خلبانی که مأمور انجام این عملیات بود ناگهان در شب عملیات خودش را در یک گمراهی میبیند و به منزل حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) میرود و جزئیات عملیات را توضیح میدهد، و شد آنچه که باید  میشد...

و امام روحی و نفسی لک الفدا «پس از نابودی کودتا در نطفه» با آرامشی خاص با این مضمون فرمودند:

فکر میکنند که شخصی را میکشند و این انقلاب به پایان میرسد ولی نمیبینند که یک ملت با آنها مخالف است، ...


ارسـال شـده در توســط ســـیــد

اللهم عجل لولیک الفرج
... و اینک این مائیم در بین الطلوعین لیلة القدر فاطمی، پس از فجر صادق خمینی، سوار بر کشتی شهادت حسینی، در نبرد با آخرین نقاط ظلمانی شب، اسلام آمریکایی، در انتظار طلوع خورشید مهدوی، از افق حضرت سید علی


ارسـال شـده در توســط ســـیــد
<      1   2   3      >